Monday 18 January 2010

Trähmu:) / Mottled :)

Tere,
Tahan näidata oma viimase aja lemmik pulloveri.
Jope alla igatsesin midagi kiiresti selga tõmmatavat,venivat ja pehmet.Leidsin akrüüli seguse beebi-itccccc-lõnga ja oligi otsustatud,et sellest ma tahan endale kampsikut.Lõng on suht peenike,ja 50.grammises tokis oli päris mitukümmend meetrit.Seega läks lõnga vähe-5 tokki.Tulemusega olen hirmus rahul,sest kehakate on nii pehme ja kerge.Samuti teeb mulle rõõmu moodustund muster mida ma "trähmuks" nimetan.
 Tahtsin teha sisse ka mõned palmikud,kuigi kirju lõng seda eriti ei nõudnud.Kampsu ees,taga ja varrukatel on rida palmikuid.

Oma kampsuni kudumise ajaloos polnud ma siiani teinud ühtegi raglaan kampsunit,aga selgus et selle tegemine oli hoopis lihtne ja mõnus...miks keegi mulle seda enne pole öelnud :D!?

For some time now-this is my favorite pullover !
Made from simple Red Heart Baby acrylic yarn and it´s colors are so bright and happy!The dots were made by them selves because of yarn pattern.And I wanted to add some cables - they are in front,behind and in arms.The pullover is soft and light and flexy like I wanted it to be.
This yarn is thin so it took only 5 skein to knit this.
Allso is this my first raglan pullover. Why has´nt enyone told me,how much easyer is to knit raglan !
Love it !

2 comments: